Subject: FW: EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaev
From: "Rein Kallas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 21:49:25 +0200

Tere

Palun registreeri deltas ja pane täitmiseks mulle.

Parimat,

Rein

From: Gerli Aavik <[email-masked]>
Sent: Monday, February 5, 2024 5:39 PM
To: Rein Kallas <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Fwd: EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaev

Tere,

Vabandame tekkinud olukorra pärast. Pärast ettevõtte sisest uuringut selgus, 
et tegemist on meiepoolse inimliku tõlgendamise veaga.

Taotledes rajatavale puurkaevule ehitusluba, kui kaev jääb 
teekaitsevööndisse, siis me alati küsime Transpordiametilt nõusolekut. Antud 
kinnistu puhul oli kaevu esialgne asukoht, millele väljastati ka ehitusluba, 
teekaitsevööndist väljas.

Alustasime kaevu asukoha muutmise pärast ehitusloa väljastamist kliendi 
soovil. See on meile tavapärane praktika, sest mõnikord esineb hiljem välja 
tulnud põhjuseid, miks esialgne projekteeritud kaevu asukoht enam ei sobi.

Küüni kinnistu puurkaevu asukoha muudatuse alustasime kliendi soovil. 
Kinnistu omanik soovis, et imbsüsteemi saaks rajada majale lähemale ja 
puurkaevu on mõistlikum rajada haljastuseta alale kui metsa sisse. Puurkaevu 
asukoha muudatuse nõusolekut küsime Keskkonnaametist e-maili teel. 3.07.2023 
saime Keskkonnaametist puurkaevu asukoha muudatuse kirjaliku nõusoleku, 
mille sõnastusest lugesime välja, et Transpordiameti kooskõlastus on olemas. 
Mõistame nüüd, et tegemist oli kaheti mõistetava sõnastusega, ning on meie 
viga et, me seda Transpordiametist üle ei kontrollinud.

Kõnealuse Küüni kinnistu puurkaev on puuritud koordinaatidele: X=6493148.32; 
Y= 478007.38. Rajatud puurkaevule on plaan peale ehitada kaevumaja. 
Kanalisatsiooni teekaitsevööndisse ei planeerita.

Vabandame, et meie poolt jäi nõusolek õigel ajal küsimata. Kinnitame, et 
oleme oma ettevõtte siseseid protsesse muutnud, et sellist viga tulevikus 
enam ei juhtuks.

Oleme tänulikud, kui Transpordiamet on nõus puurkaevu asukohale andma 
nõusoleku tagantjärgi, et kliendile jääks rajatud puurkaev alles ja saaksime 
sellele kasutusteatise taotleda.

Heade soovidega

Gerli Aavik

Dokumendihalduse spetsialist

Puurkaevumeistrid OÜ

+372 5303 0068

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---------- Forwarded message ---------
From: Jaak Kanniste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, 5 Feb 2024 at 16:15
Subject: RE: EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaev
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Saadan edasi Transpordiameti kirja. Palun võtke ühendust planeerimise 
osakonna peaspetsialisti Rein Kallasega, e-post: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  tel: 
5887 9981

Lugupidamisega

Jaak Kanniste

Ehitusspetsialist

Lääneranna Vallavalitsus

+372 5686 8253

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.laanerannavald.ee/> www.laanerannavald.ee

From: Rein Kallas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 5, 2024 3:12 PM
To: Jaak Kanniste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaev

Tere

Kas ei oleks siis võimalik, enne registrisse laadimist, selgeks teha kus 
midagi olema saab? Miks kaev hoonest väga kaugele tee äärde paigutatakse? 
Ilmselt tuleb ka kanalisatsioon?

Praeguse joonise järgi paistab olevat teekaitsevööndis. Seega peab olema uus 
projekt ja tuleb uuesti EhR – i panna ning kooskõlastust taotleda.

Jään ootama

R. Kallas

From: Jaak Kanniste <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 5, 2024 3:00 PM
To: Rein Kallas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaev

Tere

Andsite kooskõlastuse EhR menetlus nr 410769 Nehatu küla Küüni puurkaevu 
kohta, kuid lisasite kirja, et ei leia menetlust nr 410769.

Puurkaevu uus asukoht asub siiski teekaitsevööndis, kas Teil on selle koht 
täiendavaid märkusi.

Lugupidamisega

Jaak Kanniste

Ehitusspetsialist

Lääneranna Vallavalitsus

+372 5686 8253

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.laanerannavald.ee <http://www.laanerannavald.ee/>